قیمت ال نود کارکرده اسفند ۱۴۰۳ + جدول / آخرین قیمت انواع تندر ۹۰ در بازار آزاد

 بر اساس آخرین قیمت رنو تندر ۹۰ کارکرده در آگهی های منتشر شده، تندر ۹۰ مدل ۱۳۹۰ سری E۲ با یک لکه رنگ و ۲۵۱ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۵۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رود و ال ۹۰ مدل ۱۳۹۲ سری E۲ بدون رنگ با ۲۲۲ هزار کیلومتر کار کرد با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود‌.

 همچنین در میان آگهی‌ها تندر ۹۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ بدون رنگ با ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می‌خورد که بر اساس توضیحات فروشنده، این خودرو در حد صفر می‌باشد و به قیمت ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 شخص دیگری نیز تندر ۹۰ پلاس دنده‌ای مدل ۱۳۹۷ با گلگیر تعویض و ۱۹۰ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۷۱۵ میلیون تومان آگهی کرده است. در جدول زیر جدیدترین قیمت ال ۹۰ کارکرده را بخوانید.

قیمت رنو تندر ۹۰ کارکرده – اسفند ۱۴۰۳
برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
رنو تندر ۹۰۱۳۹۰ – E۲سفید/یک لکه رنگ۲۵۱,۰۰۰ ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰۱۳۹۲ – E۲مشکی/بدون رنگ۲۲۲,۰۰۰ ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰ اتوماتیک۱۳۹۶سفید/بدون رنگ۱۰,۰۰۰ ۱,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰۱۳۸۹ – E۲نقره ای/بدون رنگ۱۳۴,۵۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰ پلاس دنده ای۱۳۹۷سفید/گلگیر تعویض۱۹۰,۰۰۰ ۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰۱۳۸۷ – E۲نقره ای/چند لکه رنگ۲۸۰,۰۰۰ ۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰۱۳۹۰ – E۲سفید/یک لکه رنگ۲۵۱,۰۰۰ ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

آشنایی با رنو تندر ۹۰ پلاس 

ایران‌خودرو مدعی شده که برنامه‌ریزی ECU تندر پلاس را اندکی اصلاح نموده اما با این حال در صفحه مشخصات فنی این محصول هیچ تفاوتی با مدل قبلی دیده نمی‌شود. اینجا هم با همان پیشرانه معروف ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ K۴M رنو سر و کار داریم که دقیقاً مشابه تندر ساده ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و قادر است در شرایط استاندارد به شتاب صفر تا صد ۱۰.۲ ثانیه (نسخه اتومات ۱۱.۷ ثانیه) دست یابد. البته در عمل با بنزین‌های وطنی و ارتفاع تهران این اعداد به ترتیب به حوالی ۱۲ و ۱۵ ثانیه خواهند رسید.

 بنابراین می‌توان از تندر پلاس به عنوان خودرویی با توانایی‌های حرکتی کافی یاد نمود هرچند این ماشین برای رانندگی اسپرت ساخته نشده و بویژه در نسخه اتوماتیک بدلیل تعداد کم دنده‌ها، شتاب کاملاً معمولی ارائه می‌کند. البته رفتار جعبه‌دنده اتوماتیک خانواده تندر علیرغم اشتراکات ساختاری با پژو ۲۰۶، نرم‌تر و هوشمندانه‌تر است اما در هر صورت فاصله زیاد میان ضرائب در این نوع جعبه دنده قدیمی باعث شده که در سربالایی‌ها و پس از هر بار سبک شدن دنده با افت دور موتور شدید و کاهش شتاب مواجه شویم.

از دیگر ویژگی‌های فنی تندر می‌توان به مواردی نظیر ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب و سیستم تعلیق مک‌فرسون برای جلو و یکپارچه عقب اشاره نمود که این موارد هرچند برای رانندگی عادی مشکلی ندارند اما هنگام رانندگی اسپرت ضعیف عمل می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا