قیمت خودروهای اتومات ایرانی کارکرده اردیبهشت ۱۴۰۴ / با کمتر از ۵۰۰ میلیون صاحب خودرو اتومات شوید

 براساس آگهی های خودروهای اتومات ایرانی کارکرده در سایت های آگهی خودرو، پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۷ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۹۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد پژو ۲۰۶ SD V۹ مدل ۱۳۹۰ با چند لکه رنگ و ۲۹۰ هزار کیلومتر کارکرد حوالی ۴۴۰ میلیون تومان آگهی شده است. 

در میان آگهی های دنا اتومات کارکرده، دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو ساده مدل ۱۳۹۹ بدون رنگ با ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می‌خورد که قیمت آن حوالی ۸۸۵ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین شخصی کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۱۷ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان آگهی کرده است. جهت اطلاع از قیمت خودروهای اتومات ایرانی کارکرده در اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

قیمت خودروهای اتومات ایرانی کارکرده – اردیبهشت ۱۴۰۴
برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک۱۴۰۲سفید/بدون رنگ۷,۰۰۰۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ SD V۹۱۳۹۰سفید/چند لکه رنگ۲۹۰,۰۰۰۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس۱۴۰۱سفید/گلگیر رنگ۳۱,۰۰۰۵۳۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک پلاس۱۴۰۲سفید/بدون رنگ۱۷,۰۰۰۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو ساده۱۳۹۹سفید/بدون رنگ۳۵,۰۰۰۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو ساده۱۴۰۱خاکستری/بدون رنگ۶۹,۵۰۰۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک

پژو ۲۰۷i MC در قسمت فنی هم دست‌خوش اصلاحات کلی و جزئی شده و اینک با پیشرانه‌ای ارتقاء یافته و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جدید قدم به میدان رقابت گذاشته است. ساختار کلی موتور مشابه TU۵ ساده یعنی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۱۶ سوپاپ می‌باشد اما مهندسان ایران‌خودرو موفق شده‌اند با استفاده از سیستم زمان‌بندي متغير سوپاپ (CVVT)، تغییر در برنامه پاشش سوخت و برخی اصلاحات دیگر میزان قدرت را به ۱۱۳ اسب‌بخار و گشتاور را به ۱۴۴ نیوتن‌متر برسانند که به ترتیب ۸ و ۲ عدد بالاتر از مدل عادی است. این پیشرانه اصلاح شده که قبلاً روی تارا هم مشاهده کرده بودیم TU۵ پلاس یا به عبارتی TU۵P نام دارد و طبق ادعای کمپانی از نظر دوام و استاندارد آلایندگی (یورو ۵) نیز برتر از نسخه قبلی است. خوشبختانه گیربکس قدیمی ۴ سرعته نه‌چندان خوش‌نام AL۴ پژو هم جای خودش را به نسخه جدید ۶ سرعته داده تا در سرعت‌های بالاتر شاهد سکوت بهتر و مصرف سوخت بهینه‌تری باشیم و دیگر از آن تقه‌های معروف هم خبری نیست. البته فعلاً در صفحه مشخصات فنی ایران‌خودرو اعداد مربوط به شتاب، حداکثر سرعت و مصرف سوخت هیچ نشانی از بهبود اوضاع ندارند که در نوع خودش عجیب است اما به احتمال زیاد این جدول به زودی مورد بازنگری و اصلاح قرار خواهد گرفت.

منبع
اقتصاد آنلاین
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا

Milli Sticky Banner Milli Sticky Banner Mobile