شرایط فروش اقساطی تارا در خرداد ۱۴۰۴؛ با ۳۸۷ میلیون ماشین اتومات صفر بخرید! + جدول

براساس آگهی‌های فروش اقساطی تارا منتشر شده توسط نمایشگاه داران در سایت های آگهی خودرو، تارا اتوماتیک LXV۴ مدل ۱۴۰۴ با ۳۸۷ میلیون تومان پیش پرداخت اولیه و ۱۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت ثانویه در اقساط ۴۸ماهه به مبلغ ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با تحویل ۱۲۰ روزه به فروش می‌رسد.

همچنین برای خرید اقساطی تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۴ باید ۵۴۸ میلیون تومان پیش پرداخت (مرحله اول: ۴۴۹ میلیون تومان – مرحله دوم: ۹۹ میلیون تومان) و اقساط ۲۴ ماهه به مبلغ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با تحویل ۴۵ روزه پیش فروش می‌شود.

در میان آگهی های فروش اقساطی تارا پلاس، تارا دنده ای V۱ پلاس ۶ سرعته مدل ۱۴۰۴ به چشم میخورد که با ۵۷۰ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۲۲ میلیون تومان می‌توان آن را ۱ روزه خرید. جهت اطلاع کامل از شرایط جدید فروش اقساطی تارا در خرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

شرایط جدید فروش اقساطی تارا- خرداد ۱۴۰۴
مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت اول (تومان)پیش پرداخت دوم (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساطتحویل(روز)
تارا اتوماتیک LXV۴۱۴۰۴صفر۳۸۷,۰۰۰,۰۰۰۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰۲۱,۲۰۰,۰۰۰۴۸۱۲۰
تارا اتوماتیک LXV۴۱۴۰۴صفر۶۶۳,۰۰۰,۰۰۰۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰۱۲,۸۰۰,۰۰۰۳۶۴۵
تارا اتوماتیک V۲۱۴۰۴صفر۴۴۹,۰۰۰,۰۰۰۹۹,۰۰۰,۰۰۰۲۴,۳۰۰,۰۰۰۲۴۹۰
تارا دنده ای V۱۱۴۰۴صفر۴۰۷,۰۰۰,۰۰۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰۲۲,۰۰۰,۰۰۰۲۴۹۰
تارا دنده ای V۱۱۴۰۳صفر۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰۳۶۱ 
تارا دنده ای V۱ پلاس ۶ سرعته۱۴۰۴صفر۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰————–۲۲,۰۰۰,۰۰۰۳۶۱

گفتنی است؛ طرح فروش اقساطی تارا مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده است و مربوط به طرح‌های فروش شرکت‌های خودروساز نیست.

آشنایی با طراحی تارا

طراحی داخل کابین تارا V۱ پلاس شبیه به دیگر نسخه های این خودرو بوده و تفاوت چندانی با آنها ندارد. در بخش رودری ها تماما از پلاستیک خشک استفاده شده اما در بخش های میانی و دستگیره ها شاهد استفاده از روکش پارچه ای هستیم که حس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند. نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که در تارا V۱ پلاس بر خلاف تارا معمولی (یا همان تارا V۱) کلید های شیشه بالابر از روی کنسول وسط به دستگیره رودری ها منتقل شده اند که دسترسی به این کلید ها را راحت تر می کند.

در بخش داشبورد نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است و متاسفانه شاهد استفاده از متریال نرم در این بخش نیستیم اما استفاده از پلاستیک طرح دار در بخش های میانی داشبورد توانسته کمی طراحی این بخش را از سادگی دور کند. در بخش وسط داشبورد شاهد نمایشگر لمسی ۷ اینچی سیستم مالتی مدیا هستیم که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را داشته و امکانات قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. در پایین این بخش کلید های مربوط به تنظیمات سیستم تهویه تعبیه شده است که بسیار شبیه به طراحی سیتروئن C۳-XR بوده و طراحی جالب و خوبی دارد.

اما عمده تفاوت طراحی کابین تارا V۱ پلاس با تارا V۱ در بخش کنسول وسط نمایان می شود. در این بخش تغییر مکان دکمه های شیشه بالابر باعث ایجاد دو موبایل باکس شده است که قابلیت خوبی برای این خودرو به حساب می آید و نکته دیگر مربوط به دسته دنده و به طور کلی جعبه دنده این خودرو است. در تارا وی ۱ پلاس بر خلاف تارا V۱ از جعبه دنده ۶ سرعته استفاده شده که این جعبه دنده در دیگر محصولات ایران خودرو نیز به کار رفته است.

منبع
اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

گردونه میلی

Milli Sticky Banner Milli Sticky Banner Mobile