شرایط فروش اقساطی آریزو در اردیبهشت ۱۴۰۴ / با ماهی ۲۰ میلیون آریزو صفر بخرید

براساس آگهی های منتشر شده از فروش اقساطی آریزو در نمایشگاه های شخصی خودرو،فونیکس آریزو ۶ پرو اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون پیش پرداخت در اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و فونیکس آریزو ۶ جی تی مدل ۱۴۰۴ با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومانی در اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۳۸ میلیون و ۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.

در میان آگهی‌های فروش اقساطی آریزو صفر، فونیکس آریزو ۶ جی تی مدل ۱۴۰۳ با پیش پرداخت نزدیک به ۱ میلیارد و ۴۰۰  میلیون تومان و اقساط ۶۰ ماهه به چشم میخورد که مبلغ هر قسط آن حدود ۳۶ میلیون تومان است. 

در صورتی که به دنبال خرید آریزو صفر با اقساط بلندمدت باشید، چری آریزو ۵T اسپرت FL مدل ۱۴۰۳ با پیش‌پرداخت حدود ۱ میلیارد و ۱۷ میلیون تومان و اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان می‌توانند گزینه خوبی برای شما باشد. جدول زیر را برای اطلاع از لیست قیمت آریزو صفر اقساطی در اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.

شرایط جدید فروش اقساطی آریزو – اردیبهشت ۱۴۰۴
مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساط
فونیکس آریزو ۶ پرو اتوماتیک۱۴۰۳صفر۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط
فونیکس آریزو ۶ پرو اتوماتیک۱۴۰۳صفر۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰۳۸,۰۹۹,۰۰۰۳۶ قسط
فونیکس آریزو ۶ جی تی۱۴۰۴صفر۱,۵۳۹,۰۰۰,۰۰۰۳۸,۰۹۹,۰۰۰۳۶ قسط
فونیکس آریزو ۶ جی تی۱۴۰۳صفر۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰۳۶,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط
چری آریزو ۵T اسپرت FL۱۴۰۳صفر۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط
چری آریزو ۵T اسپرت FL۱۴۰۴صفر۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰۱۲ قسط

گفتنی است؛ آگهی فروش اقساطی آریزو مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده است و شامل طرح‌ فروش شرکت‌های خودروساز داخلی نیست.

مقایسه رانندگی آریزو ۵ و ۶

قوای محرکه آریزو ۵ و آریزو ۶ یک نمونه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ضریب‌متغیر (CVT) به محور جلو این خودروها منتقل می‌کند.

فضای کابین آریزو ۵ و آریزو ۶ را می‌توانیم متوسط توصیف کنیم. چراکه برای سرنشینان با قد و قامت متوسط، از هر نظر فضای کافی وجود دارد اما نحوه طراحی داشبورد و غربیلک فرمان باعث شده است تا فضای پای چندان گسترده‌ای برای سرنشینان جلو وجود نداشته باشد. بنابراین اگر سرنشینان جلو قدبلند باشند؛ ناچار هستند صندلی‌های خود را عقب‌تر تنظیم کنند که این مسئله خواه‌ناخواه فضای سرنشینان عقب را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد هر دو خودرو هم به ترتیب برابر با ۶.۹ لیتر در صد کیلومتر و ۱۰.۵ ثانیه است. از نظر کیفیت سواری وضعیت خوب است و عملکرد قابل قبول سیستم تعلیق در کنار نرمی نسبی صندلی‌ها باعث می‌شود تا مسافرت راحتی را با این دو برادر چینی تجربه کنیم.

منبع
اقتصاد آنلاین
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا

گردونه میلی

Milli Sticky Banner Milli Sticky Banner Mobile