فروش اقساطی فونیکس با اقساط ۵ ساله/ آریزو ۶ را با ۲۰ میلیون در ماه بخرید!

براساس آگهی‌های فروش اقساطی فونیکس منتشر شده از سوی نمایشگاه داران در سایت های فروش خودرو، فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD مدل ۱۴۰۳ با ۱ میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE مدل ۱۴۰۴ با ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط ۲۴ ماهه به مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان آگهی شده است.

در میان آگهی های فروش اقساطی فونیکس با اقساط بلند مدت، فونیکس آریزو ۶ جی تی اکسلنت مدل ۱۴۰۴ به چشم میخورد که با ۱ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ۶۰ ماهه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

جهت اطلاع کامل از شرایط جدید فروش اقساطی محصولات فونیکس در اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

شرایط جدید فروش اقساطی فونیکس – اردیبهشت ۱۴۰۴
مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت اول (تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساط
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس ۱.۶ لیتر توربو AWD۱۴۰۳صفر۱,۶۰۶,۰۰۰,۰۰۰۵۶,۹۰۰,۰۰۰۳۶ قسط
فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE۱۴۰۴صفر۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰۲۴ قسط
فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم۱۴۰۳صفر۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰۲۴ قسط
فونیکس FX پریمیوم FWD۱۴۰۳صفر۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰۲۴ قسط
فونیکس FX پریمیوم FWD۱۴۰۳صفر۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰ قسط
فونیکس آریزو ۶ جی تی اکسلنت۱۴۰۴صفر۱,۰۷۶,۰۰۰,۰۰۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط

گفتنی است؛ طرح فروش اقساطی محصولات فونیکس مربوط به نمایشگاه‌داران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایت‌های معتبر خریدوفروش خودرو جمع‌آوری شده است و مربوط به طرح‌های فروش شرکت‌های خودروساز نیست.

مقایسه ریسپکت و آریزو ۶ در بخش فنی حتی از بخش امکانات رفاهی هم نزدیک‌تر دنبال می‌شود. چراکه هردو خودرو پیشرانه و گیربکس یکسانی دارند و تنها به دلیل تغییرات نرم افزاری، اعداد خروجی پیشرانه‌ها کمی متفاوت است. قلب تپنده ریسپکت و آریزو ۶ پرو پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری توربو است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) به محور جلو منتقل می‌کند. پیشرانه مذکور در ریسپکت حداکثر قدرت ۱۵۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را تولید می‌کند اما این اعداد در آریزو ۶ پرو به ترتیب برابر با ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر هستند.

اصلی‌ترین تفاوت فنی ریسپکت و آریزو ۶ پرو در ساختار سیستم تعلیق عقب است. جایی که آریزو ۶ پرو از ساختار یکپارچه میله پیچشی (Torsion Beam) استفاده می‌کند اما سیستم تعلیق عقب ریسپکت از نوع مستقل چند اتصالی (Multi Link) است.

منبع
اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Milli Sticky Banner Milli Sticky Banner Mobile