درمان سرطان، مدیریت OpenAI با هوش مصنوعی

کیت روچ، مدیر ارشد بازاریابی شرکت OpenAI، اعلام کرد که مدتی پس‌از آغاز فعالیتش در این شرکت به سرطان پستان مهاجم مبتلا شده است. او با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X، از تجربه شخصی‌اش و نقش مثبت ابزار هوش مصنوعی ChatGPT در مواجهه با این بیماری سخن گفت.

روچ که در دسامبر سال گذشته به‌عنوان اولین مدیر ارشد بازاریابی در تاریخ OpenAI منصوب شد، مدت کوتاهی پس‌از آغاز به کارش با تشخیص بیماری سرطان مواجه شد. وی این سِمَت را «شغل رؤیایی‌» خود توصیف کرد؛ اما در ادامه مجبور شد مسیر درمانی دشواری را هم‌زمان با مسئولیت‌های شغلی‌اش طی کند.
کیت روچ اعلام کرد که درمان خود را از حوالی زمان برگزاری Super Bowl در ماه فوریه آغاز کرده است؛ همان زمان که OpenAI نخستین تبلیغ تلویزیونی خود را منتشر کرد. او تاکنون ۱۳ مرحله شیمی‌درمانی را پشت‌سر گذاشته و در عین حال، مدیریت تیم بازاریابی این شرکت را نیز ادامه داده است. به گفته او، پزشکان انتظار دارند روند درمان به بهبودی کامل منجر شود. روچ افزود:

    این سخت‌ترین فصل زندگی من و همسرم و دو فرزند خردسالمان بود. با‌این‌حال، OpenAI در تمام این مسیر با من همراه بود.

روچ با اشاره به فضای رقابتی و گاه بی‌رحمانه سیلیکون‌ولی گفت:

    اگرچه سیلیکون‌ولی می‌تواند محیطی سرد و معامله‌محور باشد، هرگز این‌گونه احساس حمایت نکرده بودم. مردم با مهربانی کامل در کنارم بودند.

روچ به نقش مهم ChatGPT در مسیر درمانی خود نیز اشاره کرد. وی گفت که از این ابزار برای درک بهتر مفاهیم مرتبط با بیماری، توضیح موضوعات پیچیده به زبان ساده برای فرزندانش، مدیریت عوارض جانبی شیمی‌درمانی و حتی ساخت مدیتیشن‌های شخصی‌سازی‌شده بهره برده است. او افزود:

    تجربه استفاده از محصولمان به‌عنوان بیمار، باعث شد مأموریت OpenAI برایم بسیار شخصی‌تر و مهم‌تر شود.

روچ در پایان سخنانش، زنان را به انجام معاینه‌های دوره‌ای و توجه جدی به سلامتشان تشویق کرد و نوشت:

    معاینه روتین زندگی مرا نجات داد. شاید زندگی شما را هم نجات دهد.

منبع
اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

گردونه میلی

Milli Sticky Banner Milli Sticky Banner Mobile