با ۲۵۰ میلیون ساینا صفر بخرید / شرایط فروش اقساطی ساینا اسفند ۱۴۰۳ + جدول

 براساس آگهی‌های فروش اقساطی ساینا در اسفند ۱۴۰۳، ساینا S دنده ای بنزینی مدل ۱۴۰۴ با ۲۳۴ میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط ۴۸ماهه به مبلغ ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و ساینا S دنده ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ با ۲۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت و اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیش فروش می‌شود.

در میان آگهی های فروش اقساطی ساینا، ساینا S دنده ای دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ به چشم میخورد که با ۳۸۰ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۱۴ میلیون تومان می‌توان آن را خرید.جهت اطلاع کامل از شرایط فروش اقساطی ساینا در اسفند ۱۴۰۳ جدول زیر را مطالعه کنید.

شرایط فروش اقساطی ساینا – اسفند ۱۴۰۳
مدلسال تولیدکارکرد(کیلومتر)پیش‌پرداخت(تومان)مبلغ قسط ماهانه (تومان)تعداد اقساط
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۴صفر۲۳۴,۵۰۰,۰۰۰۷,۴۰۰,۰۰۰۴۸ قسط
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۳صفر۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰۱۶,۷۰۰,۰۰۰۳۶ قسط
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۳صفر۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰۷,۰۰۰,۰۰۰۶۰ قسط
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۳صفر۲۹۴,۰۰۰,۰۰۰۱۵,۵۰۰,۰۰۰۲۴ قسط
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۳صفر۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰۳۰ قسط
ساینا S دنده ای بنزینی۱۴۰۳صفر۲۴۳,۰۰۰,۰۰۰۱۸,۱۰۰,۰۰۰۳۰ قسط
ساینا S دنده ای دوگانه سوز۱۴۰۳صفر۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰۱۴,۰۰۰,۰۰۰۳۶ قسط

ساینا بهتر است یا سهند؟

ساینا S از پیشرانه معروف M۱۵ بهره می‌برد که اولین بار روی تیبا نصب شد و کماکان با برخی تغییرات جزئی و بهبود استاندارد آلایندگی در محصولات مختلف سایپا نصب می‌شود. این پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپ حداکثر قدرت ۸۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر را تولید و نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به محور جلو ساینا منتقل می‌کند.

قلب تپنده سهند که با کد M۱۵i شناخته می‌شود، از نظر ساختار کلی با پیشرانه ساینا S یکسان است اما به لطف تغییراتی مثل نصب هدرز، برنامه‌ریزی بهینه‌تر سیستم جرقه زنی، میل بادامک ارتقا یافته و… مقداری قوی‌تر شده است و حداکثر قدرت ۹۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. سهند هم مثل ساینا S با گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و اتوماتیک CVT عرضه می‌شود که البته نسخه اتوماتیک هنوز به بازار نیامده است. این تغییرات جزئی پیشرانه را شاید بتوانیم مهم‌ترین بهبود سهند نسبت به ساینا محسوب کنیم. چراکه پیشرانه M۱۵i نسبت به M۱۵ علاوه بر بهبود قدرت، کم مصرف‌تر و کم صداتر نیز شده است.به‌جز این تغییرات پیشرانه، ساینا S و سهند در بقیه جنبه‌های عملکردی تقریباً یکسان هستند و این‌که بگوییم سهند بهتره یا ساینا آن‌چنان معنا ندارد.play/pausesound

منبع
اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا